محصولات بر پايه شيشه، انقلابي در دکوراسيون داخلي

با پيشرفت تکنولوژي محصولات جديدي در تمام زمينه‌هاي زندگي طراحي و ساخته مي‌شوند. از جمله مهم‌ترين و کاربردي‌ترين اين محصولات، لوازمي هستند که در ساخت و ساز و دکوراسيون داخلي بکار گرفته مي‌شود. خانه ها، مکاني امن و پر از آرامش براي گذراندن بيشتر زمان روزانه شما هستند. بعلاوه شرکت، اداره يا ساير مکان هاي کاري، مي‌تواند دومين يا براي برخي از افراد اولين مکان براي زندگي باشد که در آن براي رسيدن به اهداف و برنامه‌ريزي هاي آينده تصميم گيري مي‌کنند. با اين وجود شکل ظاهري و ترکيبات به کار برده شده در طراحي و ساخت اين مکان ها مي‌تواند تاثيرات بسيار زيادي در روحيه افراد داشته باشد.

شيشه رنگي، يک انقلاب بزرگ در دکوراسيون داخلي ساختمان‌ها است که در زمينه‌هاي متفاوتي استفاده مي شود. شيشه‌هاي رنگي در انواع متفاوت با نام‌هاي متنوعي طراحي و ساخته مي‌شوند که دنياي دکور را دگرگون کرده‌اند. امروزه استفاده از شيشه رنگي در صنعت دکوراسيون داخلي بسيار رواج پيدا کرده است. از جمله مهم‌ترين و کاربردي‌ترين شيشه‌هاي رنگي مي توان به شيشه لاکوبل اشاره کرد. با ما همراه باشيد تا  با کاربرد شيشه‌هاي رنگي و اهميت آنها در دکوراسيون داخلي به طور کامل آشنا شويد.

شيشه رنگي و استفاده از آن در دکوراسيون داخلي

شيشه رنگي در کشور ما از زمان‌هاي خيلي دور در دکوراسيون داخلي و خارجي استفاده مي شد. حال مي‌توان نقش‌هاي بسيار زيادي از آن را در ساختمان‌هاي مختلف اداري و تجاري و همچنين منازل مشاهده کرد. اکثر خانه هاي شخصي مدرن از شيشه رنگي براي طرح دهي و زيباسازي دکوراسيون داخليشان استفاده مي‌کنند. با اينکه همه شما با شيشه رنگي آشنايي داريد، براي تعريف اين نوع شيشه بايد بگوييم که شيشه رنگي همان شيشه معمولي ولي با رنگ‌هاي گرم و سرد متفاوت است که به دليل داشتن رفلکس نور بالا و بازتاب تصاوير مي‌تواند نقش بسيار موثري در زيباتر جلوه دادن اجسام و لوازم مختلف داشته باشد. در زمان‌هاي قديم از شيشه رنگي براي معماري و دکور خارجي ساختمان‌ها که اغلب پنجره يا درب هاي خانه ها بودند استفاده مي‌کردند. شيشه رنگي سنتي معمولا در ابعاد بسيار کوچکي براي استفاده در دکوراسيون خارجي بکار برده مي شد.

ytpm_r3.jpg

شيشه رنگي

در حال حاضر از شيشه هاي رنگي با ابعاد بزرگ‌تر و در نوع براق‌تر استفاده مي‌شود. اين نوع استفاده فقط براي نماي داخلي نبوده و مي‌توان در سرتاسر خانه ها و ساختمان هاي تجاري کاربرد آنها را مشاهده کرد. شيشه رنگي با توجه به نحوه ساخت و ويژگي‌هاي آن به چند دسته تقسيم مي‌شود که از جمله آنها مي‌توان به شيشه لاکوبل، شيشه مات، متاليک، شيشه لمينيت رنگي، شيشه فوتولمينيت و. اشاره کرد که چند نوع اول کاربرد بيشتري نسبت به بقيه دارند.

شيشه لاکوبل و استفاده از آن در دکوراسيون داخلي

شيشه لاکوبل يکي از انواع محبوب شيشه رنگي است که به آن شيشه رنگي براق نيز گفته مي‌شود. اين نوع شيشه کنتراست بيشتري نسبت به شيشه هاي ديگر رنگي دارد و همچنين داراي شارپنس بالاتري است. شيشه لاکوبل در ضخامت هاي متفاوتي طراحي و توليد مي‌شود. ميزان مقاومت آنها با افزايش ضخامت بيشتر مي‌شود. بعلاوه اين شيشه‌ها به خاطر داشتن تنوع رنگي بسيار زياد محبوبيت بيشتري در ميان مصرف کنندگان دارند. از اين نوع شيشه رنگي مي توان در قسمت‌هاي مختلف دکوراسيون از جمله دکوراسيون داخلي و خارجي استفاده کرد. همين امر ميزان محبوبيت آن را بيشتر کرده است. ذکر اين نکته لازم است که شيشه‌هاي لاکوبل در زمينه‌هاي بسيار زيادي قابليت استفاده دارند. از جمله اين زمينه ها مي‌توان به ديوار هاي پارکينگ، آشپزخانه، درب هاي کابينت، شيشه ميز نهار خوري، پارتيشن اداري و اشاره کرد.

 

 

شيشه لاکوبل

پارتيشن شيشه‌اي و موارد استفاده

پارتيشن شيشه‌اي يک ايده جديد و مدرن براي استفاده در ساير ساختمان هاي شخصي و تجاري است که زيبايي خاصي را به نماي داخلي ساختمان ها مي بخشد. با توجه به نوع استفاده و طراحي اين نوع پارتيشن ها، مي‌توان خلاقيت بسيار زيادي را در ساخت آنها اعمال کرد که همين امر ميزان محبوبيت آنها را چندين برابر کرده است. ساخت پارتيشن شيشه‌اي در تمام قسمت‌هاي داخلي امکان‌پذير است. اين مي‌تواند يکي از ويژگي‌هاي مثبت و موثر براي اين پارتيشن ها باشد. پارتيشن شيشه‌اي به طور کلي به جدا کردن قسمتي از منزل با استفاده از ديوار هاي شيشه‌اي است که تاثير بسيار زيادي در زيبايي منازل دارد. اين نوع پارتيشن ها براي کاربرد هاي فراواني قابليت استفاده دارد. براي مثال با استفاده از آنها مي توان يک گلخانه زيبا و قابل مشاهده در قسمت مرکزي خانه ايجاد کرد.

از جمله محبوب‌ترين و بروز‌ترين استفاده ها از شيشه در طراحي و ساخت خانه ها مي‌توان به پارتيشن شيشه‌اي اشاره کرد. اين نوع پارتيشن را مي‌توان با استفاده از انواع شيشه طراحي کرده و ساخت. همچنين استفاده از اين پارتيشن ها در طراحي ساختمان هاي اداري مي‌تواند زيبايي و نماي خاصي در اين نوع ساختمان‌ها بوجود آورد. از جمله کاربرد‌هاي پارتيشن شيشه‌اي در اداره ها مي توان به ساخت اتاق کنفرانس اشاره کرد.

 

پارتيشن شيشه‌اي

 


دانلود رایگان شيشه ,استفاده ,رنگي ,پارتيشن ,داخلي ,دکوراسيون ,شيشه رنگي ,دکوراسيون داخلي ,پارتيشن شيشه‌اي ,بسيار زيادي ,شيشه لاکوبل ,پايه شيشه، انقلابي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهندسین مشاور پزشکی Clydesjg83m page جملات زیبا ، سخنانی درباره موفقیت تایلند و گردشگری علمی_روانشناسی_قانون جذب_شکرگزاری روان‌جویان | مؤسسه پژوهشی روانشناسان جوان لوله بازکنی